PROJECTE “DE LES COVES ALS CASTELLS”

Els alumnes de cicle mitjà han acabat el projecte de les coves als castells de medi, han pogut conèixer com ha anat evolucionat la història al llarg del temps, des de la prehistòria fins a l’edat contemporània. En cada etapa hem anat construint un esquema breu per recordar les coses més significatives. A l’acabar cada etapa els alumnes han realitzar un Kahoot per saber si havien interioritzat els coneixements. Ha estat una experiència molt enriquidora. Un cop finalitzat el projecte, cada alumne ha elaborat la línia del temps. Hem aprés moltes coses!