PARLEM AMB ELS NOSTRES AVIS

Dins el projecte Una porta al passat, els infants de cicle inicial han compartit boniques estones per parlar del pas del temps. Primer van tenir el privilegi de parlar amb alguns dels nostres avis i després, van visitar la residència d’avis de Barbens, amb qui també van descobrir coses molt interessants sobre el pas del temps.

El descobriment de la peniclina, l’escola de fa uns anys on nens i nenes anaven separats, els cotxes que anaven plens i sense cadiretes ni cinturons de segurat, i jocs d’ahir i de sempre. La televisió amb blanc i negre i amb dos canals,… poc a poc hem descobert que en els últims anys hi ha hagut molts canvis.

Parlar amb els avis, compartir rialles i vivències ha estat una dolça experiència plena de sensiblilitat i d’ emocions.

Us convidem a veure algunes fotografies amb els avis a la nostra aula  i un vídeo resum del que vam viure a la residència.