PAGESOS PER UN DIA!

Famílies,

aquests últims dies hem continuat treballant el projecte de les pomes de Barbens que vam iniciar ja a començament de curs. En aquesta ocasió, ens hem pogut convertir en pagesos per un dia! El pare de la Laia ens va fer obsequi de dues pomeres petites. Les hem plantat al pati de la nostra escola i les estem aprenent a cuidar perquè puguin créixer fortes i boniques. També hem pogut gaudir d’un dels vehicles més importants per un pagès: el tractor. El pare del Joel i la Laia els van portar dins el pati de l’escola. Mireu, mireu, que contents han estat!