Música a C.S.

Tanquem el curs 18′-19′ i han estat molts els moments que musicalment hem compartit.

Al llarg del segon i part del tercer trimestre hem treballat a través d’Escenaris Musicals.

Elaboració d’un musicograma rítmic; cantar una cançó escollida, respondre preguntes de llenguatge musical, classificar cada instrument en la seva família, etc. ; fer de compositors d’una cançó damunt una base instrumental escollida per al grup; moviments lliures en silenci i/o a ritme de la música, descobrir moviments corporals, crear escenes grupals en silenci, activitats d’expressió corporal; crear hipòtesis i comprovar-les a través d’experimentar amb el so i amb diversos materials, etc. Aquestes són algunes de les dinàmiques i tasques que ens ha possilitat el treball a través d’Escenaris Musicals .

Tot seguit us deixo un tast fotogràfic