L’ODISSEA D’ULISSES CENTELLES

Aquest dijous dia 9 de febrer els nens i nenes de cicle mitjà de la ZER Riu Ondara (Escola Espígol i Escola Sant Roc) hem anat al teatre a Tàrrega a gaudir de l’obra “L’Odissea d’Ulisses Centelles”.

Una divertida aventura marítima en què Ulisses Centelles recupera els paisatges i els personatges mítics d’aquest relat apassionant i els situa en una Mediterrània actual col·lapsada per la saturació turística, la contaminació, els greus problemes migratoris i la sobreexplotació econòmica. Un viatge alegre que, amb humor i cançons, ens enfronta a la poca cura que hem tingut d’uns paisatges naturals meravellosos i dels seus habitants.

Junts, hem passat una bona estona i hem gaudit d’una experiència lúdica en forma de cabaret infantil, amb cant, música i ball. Esperem poder-ho repetir ben aviat!

Clicant AQUÍ podreu veure alguna fotografia.