L’hort de l’escola comença a donar els seus fruits!

L’alumnat de cicle superior, el passat mes d’octubre vam engegar el projecte de l’hort. Vam plantar espinacs, bledes, enciams i coliflor. Ara, aquesta última setmana hem plantat maduixes que podrem collir a finals de maig. Les primeres  hortalisses que vam plantar, ja han crescut i la setmana passada vam collir els enciams i les bledes. Divendres vam fer un sorteig  i l’alumnat es va poder endur aquestes hortalisses a casa per poder-ne fer una degustació amb les seves famílies. Ha sigut un projecte molt engrescador per l’alumnat, ja que han sigut ells els  responsables de cuidar aquest espai que han anat realitzant totes les tasques i cura de l’hort i així potenciar el treball comunitari i la responsabilitat.

Recull d’imatges