LES CAIXES NIU AL PARC DEL REGUER

Aquestes dues últimes setmanes els alumnes d´educació primària de l´escola Espígol han anat al “Parc del Reguer” amb el Nando; el qual ens ha recordat quins ocells podem veure al parc. Després ens ha baixat diverses caixes niu que vam posar el curs passat perquè els ocells poguessin tenir una casa quan vinguessin la primavera passada. Hem vist que aquestes estaven plenes de plomes, blanquetes, fulles,… les hem netejat perquè aquesta primavera quan tornin els ocells es trobin la casa ben neta.

Durant la visita al parc també hem pogut travessar el nou pont que han instal·lat al reguer.

Moltíssimes gràcies NANDO per ensenyar-nos tan sobre el “Projecte dels ocells”

FOTOS: