LABORATORI DE LECTURA

Durant dues setmanes l’escola ha participat d’un laboratori de lectura. Durant uns dies, la biblioteca de la nostra escola es va convertir en un centre d’investigació.

El repte de l’equip d’investigadors i investigadores  era ajudar la policia a resoldre el cas d’en Panxa Plena, el llop ferotge.

Anàlisi de proves, entrevistes a testimonis, escorcolls… tot estava a punt per capturar el personatge més buscat de la literatura infantil i juvenil. Després d’un treball exhaustiu, de recollir proves i llegir informes policials (contes) van poder identificar el culpable i les proves que l’incriminaven.Finalment, la policia informa que ha capturat el llop I que calia recollir totes les proves possibles. A més ens van portar també la declaració del llop on explicava tots els fets.

Sort que el llop estava ben anestessiat i els joves investigadors van poder fer bé la seva feina.

A través dels contes tots i totes van poder estar atents de la lectura que poc a poc els anava sorprenent i tots, grans i petits, van gaudir d’aquesta proposta.