La Reina del Carnestoltes.. La Mare Terra!

Avui hem dit adéu a la nostra estimada  Mare Terra, que aquest any representava la nostra reina de Carnaval, una Terra trista, per aquest canvi climàtic que cada vegada ens afecta més en el nostre dia a dia. Per això l’alumnat de l’escola ens hem disfressat representant les diferents ODS (objectius de desenvolupament sostenible), ja que ens preocupa i volem que tothom visualitzi el problema que tenim donant petites solucions que entre tots podem fer possible. Durant la rua hem fet diferents balls, relacionats amb la nostra disfressa i també per cicles, hem explicat que representava la nostra disfressa.

Hem gaudit molt preparant aquesta festa i  també hem après moltes coses noves.

Entre tots hem salvat la Mare Terra!!

Aquí teniu algunes imatges del dia!