La PomaPometa, el nostre gegantó

L’últim dia de curs va ser un dia molt especial per a tots nosaltres, perquè vam posar  un punt a un dels projectes que ens ha acompanyat durant tot el curs.

Vam començar al setembre amb una trobada gegantera al nostre poble i a partir d’allí va sorgir una idea, una il·lusió un compromís,… Tenir el nostre propi gegantó.

Això no hagués estat possible sense l’esforç de tots i totes. És per això que volem agrair d’una manera molt especial a totes les persones que ens han acompanyat i ajudat amb el que sabien fer. Gràcies al Nando, als pares, mares i padrines,… que ens han guiat en la seva creació. Gràcies a l’Eduard i al Cavaller Narcís per apadrinar el nostre gegantó i gràcies Mercè, per acompanyar-nos amb la gralla.

I per què una poma?

La poma, la poma de Barbens. Gran protagonista del nostre poble i també del nostre territori. I nosaltres, l’escola també és  fidels a les seves arrels. Perquè  SOM UNA ESCOLA RURAL ARRELADA AL POBLE I CULTIVEM ELS VINCLES DE LA NOSTRA COMUNITAT EDUCATIVA I DEL NOSTRE ENTORN.

La nostra escola, els nostres valors. BENVINGUDA POMA, POMETA

Va ser una cloenda de curs plena d’emoció, ritme i cultura catalana. El nostre gegantó ja és una realitat i segur que a partir d’ara, no pararà de ballar.

FOTOS I VÍDEOS