Jo us explico: la caixa de la vida

Durant aquest primer trimestre hem estat treballant un “Jo us explico” emocionant i que ens ha fet viatjar pels nostres records.

Els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà hem decorat una capsa, ben bonica i al nostre gust, i a dins hi hem posat diferents objectes importants i significatius per nosaltres.

Aquests objectes han representat:

• EL PASSAT: hem escollit algun objecte que ens ha recordat als nostres primers anys de vida (naixements de germans/es, joguets, fotografies, viatges…).
  • EL PRESENT: hem escollit algun objecte que representi el moment actual (una joguina preferida, aficions…)
  • EL FUTUR: hem escollit algun objecte que pugui representar el nostre futur (el que voldrem ser de grans, com ens imaginem que serem, alguna cosa que ens agradaria tenir o fer…)

Un cop ho hem tingut preparat hem exposat als companys i companyes de classe la nostra caixa de la vida, i hem explicat per què són importants aquests objectes per a nosaltres.

Ha sigut una activitat divertida i que ens ha fet viatjar al passat, passar pel present i arribar al futur.

Clicant aquí podeu veure el recull de fotografies de l’alumnat de CI; i clicant aquí, les fotografies de Cicle Mitjà!

Esperem que us agradi,

La classe de cicle inicial i cicle mitjà