INVISIBLE

Els alumnes de Cicle Inicial de Tornabous hem estat treballant el projecte INVISIBLE a partir d´aquest àlbum il·lustrat tan bonic de l´autor Eloy Moreno. L´àlbum explica la història d´un nen:

“És l’aniversari d’un nen a qui regalen un drac de peluix molt bonic. Un dia el porta a l’escola i un company l’hi pren de les mans, però cap dels altres companys fa res. A partir d’aquell moment el nen comença a estar trist perquè veu que ja no recuperarà el drac. Però un dia per art de màgia tot canvia amorosament…”

Durant el projecte: hem fet comprensió lectora per aconseguir el resum de l´àlbum, ens hem inventat animals fantàstic, hem identificat les diferents emocions (enveja, tristesa, por, alegria, amor i ràbia), les quals hem pintat la vinyeta d´un color segons l´emoció, hem creat missatges pels nostres companys,…

Aquí us deixem unes quantes IMATGES