Inaugurem la Ludotruck

Hola,

Som alguns alumnes de 5è i 6è i avui us explicarem que vam fer la setmana passada a l’hora del pati. Vam inaugurar la nostra Ludotruck.

Tot va començar el curs 2018 – 2019 quan una senyoreta de l’escola ens va proposar escriure una carta a un home de Ponts, preguntant-li si ens donaria una caravana vella i en mal estat que tenia.

Uns dies després l’home va contestar que sí ens la donaria, de manera que un dia inesperat a l’hora del pati va venir una grua enorme amb la caravana, tots ens vam quedar bocabadats.

Quan va estar instal·lada al pati ens vam ficar mans a l’obra. Primer vam pensar com la podríem transformar i donar-li una utilitat. Els pares i mares ens van ajudar, fent unes estructures, estanteries i el taulell de fusta.

Aquest any nosaltres, els alumnes de 5è i 6è, la vam pintar de dins i fora, després els mestres li van acabar de donar un toc final ficant un terra d’espuma, un suro a la paret per penjar-hi cartells, i material educatiu i jocs com l’oca, el parxís, escacs, puzles, fulls per pintar mandales, etc.

D’aquesta manera hem convertit una caravana vella amb una Ludotrack, de la qual gaudim dos dies a la setmana a l’hora del pati.

Us adjuntem el següent enllaç per poder veure les fotografies, tant de la transformació com de la inauguració.

Esperem que us agradi,

Artur, Jana, Eloy i Ares.