GEGANTS, CAPGROSSOS I BESTIARI!

Famílies!

Durant el primer trimestre, ens hem endinsat en el món geganter i hem après moltes coses sobre els gegants, els capgrossos i el bestiari. A l’escola, hem tingut la sort de poder tenir una petita representació de capgrossos ben divertits, capgrossos del nostre poble i un drac molt entremaliat. Els hem pogut tocar i observar de ben a prop i hem pogut conèixer els diferents materials amb què estan fets. Finalment, vam poder fer una gran festa al pati de la nostra escola, on tant petits com grans vàrem gaudir de valent.

Aquest segon trimestre, caldrà fer un gran treball i continuar aprenent sobre aquest fantàstic món, el dels gegants. Estigueu ben atents perquè tots ens serem protagonistes i potser junts aconseguirem fer el nostre petit gegantó. Esteu preparats?

Volem donar les gràcies a la Colla gegantera de Tornabous (Nando) per cedir-nos els seus capgrossos i bestiari i a l’Ajuntament de Barbens per la seva gran predisposició.