Fem un pregó

El passat dimarts 15 de juny, els alumnes de Cicle Mitjà, vam anar a l’ajuntament a fer un pregó a l’ajuntament. Aquesta gran oportunitat va sorgir després d’entrevistar el senyor alcalde el passat trimestre; en aquell moment i en conèixer l’espai on s’emetien els pregons municipals, els infants van quedar bocabadats i van proposar de fer un pregó, temps després al fincar-nos en contacte amb l’ajuntament tot han estat facilitats i hem pogut realitzar-lo.

Aquesta activitat ens ha ajudat a comprendre la importància de la informació que s’hi emet, conèixer el funcionament i mostrar rigurositat en el missatge i claredat en l’expressió.

A l’aula els alumnes van preparar conjuntament el següent text per a compartir-lo a tots els veïns i veïnes de Barbens, un missatge de cloenda de curs i que en poques paraules volia resumir l’estada a l’escola durant el curs 20-21.

Pregó dels alumnes de Cicle Mitjà

Atenció, atenció

Bon dia,

Som els alumnes de Cicle MItjà de l’escola Sant Roc.

Us informem que tot i tenir un curs complicat pel COVID-19, hem après moltíssim, hem fet sortides, ens hem divertit molt en activitats, al pati i als racons, i volem donar les gràcies a tothom.

Gràcies per la vostra atenció.

Volem agrair la disponibilitat, flexibilitat i amabilitat del senyor alcalde i de l’aguatzil, l’Antonio, per ajudar-nos a que el pregó sortís bé i oferir-nos aquesta gran oportunitat, agraïm també a les secretaries per rebre’ns novament amb un somriure.