FEM QUE CADA DIA SIGUI EL DIA DE LA PAU

Volem que l’escola Sant Roc, la nostra escola, sigui un lloc on el benestar i la bona convivència siguin presents cada dia. Des de fa temps, treballem perquè cada dia sigui dia de la pau. Per fer-ho possible, ens dediquem espais per parar, per centrar-nos, per relaxar-nos; treballem la gestió de les emocions i ens acompanyem en la gestió dels conflictes. Cuidem el nostre cor, la nostra ment i el nostre cos. Treballem la pau des d’una altra mirada: mirem endins per brillar cap enfora. Si jo estic en pau amb mi mateix, també podré estar-ho amb els altres: per a tu, per a tots nosaltres, per a un món millor.

El dia 30 de gener és el dia en què se celebra el Dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP), dia en el que donem valor a la feina feta.

Vam començar el dia amb uns contes molt especials, plens de grans veritats i amb uns missatges molt valuosos on es posava la importància en la identitat de cadascú: creixem connectats a la nostra joia interior.

VOLA  ALT I IMPREGNA AMB LA TEVA ESSÈNCIA TOT EL QUE T’ENVOLTA.

Tot i el gran valor que tenim, convivim junts i ens necessitem. Pertanyem a la comunitat de l’escola Sant Roc, pertanyem al món i, per tant, cal que ens respectem i treballem de manera respectuosa.

Per la tarda,… després de compartir les nostres llums vam fer jocs cooperatius organitzats pels més grans de l’escola. Moments de bona harmonia, plens de complicitats i de companyerisme.

VÍDEO DE GRANS MOMENTS