Fem quadres de Joan Miró

Hola a tots i totes, som uns quants alumnes de cicle superior.

Aquest és el nostre últim article ja que s’està a punt d’acabar el curs. En aquest parlarem sobre els nostres quadres de Joan Miró (pintor, escultor, gravador i ceramista català).

Per començar vam mirar uns quants dels seus quadres i obres per fer-nos una idea de com són, i vam observar que pintava animals, ulls, astres… i ho feia utilitzant colors vius.

Al començament vam fer un esborrany i després el vam passar a net. Un cop va està dibuixat  ho vam pintar amb ceres i ho vam envernissar. La veritat és que els quadres van quedar molt originals, tant que els hem penjat a l’entrada de l’escola perquè els nostres companys/es els pugin veure.

Així doncs, a continuació us deixem l’enllaç per a què pugueu visualitzar les fotografies dels quadres. Esperem que us agradin!

Fotografies dels quadres

Adrià, Artur, Azadin, Mariam i Sira.