Excursió a Barcelona

Aquest dimarts dia 21 de març els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior de la ZER Riu Ondara (Barbens i Tornabous) hem anat d’excursió a Barcelona.

Al matí hem anat al Museu d’Història de Barcelona. Els alumnes de cicle mitjà hem fet el taller “Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps“. Hem fet un viatge al passat per recórrer les diferents etapes de la història a través dels habitatges representats al museu i alhora hem conegut com eren les persones i les societats d’altres temps. L’alumnat de cicle superior hem fet el taller “L’evolució de la tecnologia: del sílex al xip“. En aquesta activitat hem fet un recorregut per la història, per a conèixer com les societats del passat han fet ús de la tecnologia per a donar resposta als problemes de cada moment, i hem observat com cada innovació neix a partir d’un descobriment anterior.

Tots dos tallers han estat molt interessants i hem après sobre els nostres avantpassats. Curiós!

A la tarda, després de dinar al parc de la Ciutadella, hem anat a visitar el Museu de Xocolata, això sí que ens ha agradat! Hem pogut gaudir d’uns tallers molt dolços, fent uns aneguets de xocolata i podent fer un dibuix, que, ja que era de xocolata, ens l’hem pogut menjar! Així que hem sortit del museu ben endolcits i amb les cares ben brutes de xocolata!

Ha estat un dia ple d’aprenentatges i noves experiències, on petits i grans hem gaudit d’un bonic dia.

Clicant aquí podreu veure un recull de fotografies i vídeos que hem fet durant el dia.