ESPAIS DE PLÀSTICA A INFANTIL

A l’escola, els alumnes d’infantil tenen l’oportunitat de treballar la seva creativitat mitjançant els espais de plàstica que fem els dimecres a la tarda. Cada setmana, cada grup té assignat un dels espais com poden ser els de dibuix, pintura, retallar i punxar, collage, etc.

L’últim dia, quan tots i totes han passat per tots les espais, poden escollir el que prefereixen i anar canviant d’un a l’altre.

Amb aquesta iniciativa, busquem fomentar la creativitat i l’autonomia dels nostres alumnes, oferint-los un espai on poden expressar-se lliurement i descobrir noves formes d’art.

En els següents enllaços podeu veure un recull d’imatges de les activitats que hem anat fent:

ESPAIS 1         ESPAIS 2