Entrega d’orles de 6è

Aquesta setmana hem celebrat l’entrega d’orles dels alumnes de 6è, un moment molt especial que posa punt final a una etapa plena d’aprenentatges, experiències i records compartits.

Després de molts anys a la nostra escola, els nois i noies de 6è s’acomiaden de la primària i es preparen per començar una nova aventura. Durant l’acte vam poder recordar moments viscuts al llarg de la seva escolaritat, des dels primers dies a l’escola fins a l’actualitat, i compartir l’emoció d’aquest final d’etapa amb les seves famílies.

Des de l’escola volem felicitar tots els alumnes per la feina feta, el seu esforç i el creixement personal que han mostrat durant aquests anys. Estem molt orgullosos de tots i els desitgem molta sort en el camí que ara comencen.

Sempre formareu part de la nostra escola. Fins aviat!

📸 Galeria de fotografies:

FOTOS

🎥 Vídeo de comiat:

VÍDEO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>