Ens emocionem amb el carinyòmetre

Us preguntareu què és el “carinyòmetre” oi?

Doncs els i les alumens de cicle mitjà us ho expliquem en aquest vídeo (cal clicar aquí per poder-lo visualitzar).

L’educació de la nostra escola està centrada en acompanyar a l’infant en el seu desenvolupament, ens interessa saber com aprenen els alumnes i quins són els factors i condicions que puguin ser obstacles per al seu desenvolupament integral. L’autoestima és un dels aspectes que més influeixen en com som, així com ho és també la influència que rebem de les persones que ens envolten i els models que tenim al nostre entorn.

L’escola és un espai on els nens i nenes van construint la seva pròpia autoestima, doncs l’objectiu del “carinyòmetre” és poder ajudar als infants a què creguin en ells mateixos i en les seves capacitats perquè puguin aconseguir tot allò que es proposen i a superar els obstacles que es puguin trobar tot resolent-los de manera positiva.

Clicant aquí podreu veure un recull de fotografies dels nens i nenes.