DONES QUE HAN FET HISTÒRIA

Gràcies a tres  tallers teatralitzats, a l’escola hem pogut conèixer tres dones extraordinàries: Frida Kahlo, reconeguda pintora mexicana; Dian Fossey, zoològa reconeguda per la seva labor per protegir i estimar els goril·les, i Elena Jordi, actriu i directora de cinema.

L’activitat ha anat acompanyada de dues dinàmiques per treballar l’expressió artistica i les emocions.

“Obrir la ment per crear un espai per l’expressió d’idees i sentir-nos capaços de produir artísticament. Aprendre a saber allò que ens agrada, valorar el patrimoni cultural i la vida en general. Conèixer el potencial dels somnis com a eina per trobar i desplegar les ales”, Teatre de maleta (Companyia que ens ha apropat aquests tallers)

Tres dones, tres històries, tres escoles de vida!

Gràcies a l’Ajuntament per fer-ho possible!

FOTOS DELS TALLERS