DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

El dilluns 21 de febrer va ser el Dia Internacional de les Llengües Maternes. Des de l’escola hem volgut donar valor a les nostres arrels, a la nostra família. Els nostres orígens són la nostra empremta que fa que tots i totes siguem únics i especials.

Les llengües d’alguns infants i joves de  l’escola són català, castellà, àrab, polonès, pulaar i romanès. Varietat que ens enriqueix.

Tot i les diferències també tenim coses comú i, per tant, creixem i convivim junts amb respecte i amb harmonia.

VÍDEO

1. Judit

Preciós el vídeo. Valuosa la idea de fomentar la diversitat lingüística des de l’escola. L’enhorabona.