Continuem amb les nostres tradicions

La diada de Sant Jordi és festa gran a l’escola. Sempre ha estat una festa molt especial , i ens  fa molta il.lusió cada any, poder-la gaudir tots plegats.

Sant Jordi és el dia del llibre i de la Rosa però també un dia per celebrar la cultura, donar sentit a aquesta celebració, compartitr i gaudir  d’activitats plenes de creativitat i riquesa cultural.

Al matí, l’alumnat de cicle superior va preparar la parada de llibres, flors i roses on vam poder vendre durant tota la jornada llibres dels autors més destacats en aquests moments. També vam vendre diferents tipus de flors i la tradicional rosa de Sant Jordi que aquest any, vam preparar nosaltres en un taller d’emprenedoria. Vam aprendre així, quin material necessitàvem per poder-la muntar, on es podia comprar, calcular la quantitat que ens faria falta perquè ningú es quedes sense  i també saber treballar en equip.

L’alumnat d’altres cicles durant tota la jornada van fer diferents activitats relacionades amb Sant Jordi com per exemple: un taller d’art teràpia i també manualitats com punts de llibres i roses amb diferents materials.

A la tarda vam gaudir d’una estona de lectura tots plegats al pati de l’escola,on els alumnes més grans explicaven històries i contes a la resta d’alumnat.

Finalment  l’alumnat ens van fer una demostració de balls tradicionals i ens van cantar cançons.

Un bon berenar i la música ens van acompanyar fins al final de la festa.

Recull d’imatges