Comiat alumnes 6è – Escola Espígol

Ahir, 21 de juny al vespre, vam celebrar la primera edició de l’acte de lliurament d’Orles de fi d’etapa del curs acadèmic 2021-2022 dels alumnes de 6è a l’escola Espígol de Tornabous.

Un esdeveniment on l’equip de mestres volíem mostrar la nostra estima vers els alumnes de 6è desitjant haver deixat una empremta positiva en la seva consciència i el seu cor.

Amb un “photocall” i un petit refrigeri de benvinguda a tothom, l’acte va arrencar amb els parlaments de les parts implicades, l’entrega d’Orles junt amb unes cintes commemoratives de fi de curs i un petit record pel seu pas per la nostra escola. L’ambient va ser súper alegre, llàgrimes no en van faltar i encara més quan familiars, mestres i alumnes vam recordar mitjançant un petit vídeo resum el seu pas per l’escola.

La gresca va continuar, a les 9h de la nit començava una segona part més informal on alumnes i mestres vam compartir i gaudir d’un sopar i un fi de festa amb música disco.

Tot plegat un moment inoblidable que segur que tots aquests xicotets mantindran en la memòria per molts i molts anys.

Noieta i noiets de 6è, no oblideu tot el que us hem ensenyat i els bons moments que hem compartit plegats.

Bona sort en la vostra nova etapa escolar.

Us trobarem a faltar!

Aquí us deixem un recull d’imatges d’aquesta festa “MÀGICA”: https://drive.google.com/drive/folders/1sHEjbfx4eKJ8x3UHcWmDJjRsxbMxM294?usp=sharing

*IMPORTANT: Recomanem que si voleu tenir  el record d’aquest vídeo-resum millor descarregar-vos-el  al vostre ordinador personal per tenir-lo sempre present!