COMENCEM L’ESCOLA

L’escola és oberta i el proper dilluns 14 de setembre ens hi retrobarem després de massa temps.

Iniciem aquest curs 20-21 amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre la protecció de la salut de les persones a l’escola, la correcta gestió de la COVID-19 i el dret de tots els infants a una educació de qualitat.

Les incerteses i variacions provocades per la pandèmia mundial de salut ens aporten normes i orientacions que poden modificar-se al llarg del curs, per aquest motiu us demanem complicitat i entesa, ja que l’equip docent entenem que l’obertura de l’escola és una necessitat i un repte.

En aquest enllaç us hem preparat un vídeo amb les informacions més rellevants per a aquest començament una mica diferent:

VÍDEO amb informacions bàsiques