COMENCEM LES VACANCES DE SETMANA SANTA!

La celebració de la mona al Parc del Reguer ha estat la última de les activitats d’aquests dies especials de finals del segon trimestre.
Durant la setmana els alumnes de Cicle Superior han anat treballant diferents aspectes sobre la Setmana Santa, essent com a resultat final una exposició en petit grup a la resta de companys i companyes.
Tallers relacionats amb els ous de Pasqua per a tots els grups de l’escola i a l’Espigolet han decorat una mona al llarg del matí. La tarda del divendres ha finalitzat amb jocs tradicionals organitzats pels alumnes de sisè dins l’àrea d’educació física.
Aquí us deixem una petita mostra d’aquestes activitats: