Cicle superior preparem una gimcana

Hola bon dia,

som alguns alumnes de 5è i 6è i avui us explicarem com va ser el dia d’animació a la lectura des del nostre punt de vista. Per començar el dia vam fer una reunió tot l’alumnat de cicle superior juntament amb els tutors, els quals ens van explicar que faríem durant el dia. Així doncs, durant tot el matí vam estar organitzant i preparant els tallers per fer una gimcana.

Els tallers que vam elaborar van ser molt variats i relacionats amb la lectura. També els vam preparar tenint en compte les edats, ja que un mateix taller havia de ser per infantil, cicle inicial i cicle mitjà, tot variant el nivell de dificultat. Els tallers van ser:

• Endevinalles i enigmes
  • Cursa de dictats
  • Qui busca troba
  • Sopa de lletres
  • Va de contes
  • Formar paraules

Quan va ser hora de dinar, no vam anar a casa com cada dia, sinó que vam dinar tots junts a fora del pati. Vam ficar taules i cadires per tot el pati per continuar mantenint els grups bombolla i poder dinar tranquils. Desprès de dinar vam tenir temps lliure per jugar fins a les 15h. Quan va ser l’hora, vam començar la gimcana amb tota l’escola. Cada grup es va col·locar en un taller en concret i quan tocava el xiulet feiam canvi de manera que tothom va passar per totes les activitats.

Va ser un dia mogut perquè vam haver de pensar totes les activitats i adaptar-les a diferents nivells de dificultat perquè tothom pogués participar-hi. Però sense dubte va ser un dia molt divertit i interessant.

A continuació adjuntem l’enllaç per a què pugueu veure les fotos d’aquell dia:

Esperem que us agradi,

Omarlin, Marc, Evelina, Bobo i Sira