Celebrem la castanyada

Aquest any, hem volgut dedicar l’últim dia del mes d’octubre a celebrar la festa de la tardor i la castanyada. Els panellets, les castanyes i les danses tradicionals han estat els protagonistes.

Pel matí, hem recuperat una dolça tradició i hem fet panellets: els més grans ens han explicat i ens han ajudat a fer els panellets.

Per la tarda, ja en companyia de pares, mares, padrins, amics,ex alumnes,… els nens i nenes de l’escola han representat unes boniques danses; després -gràcies a la junta de l’AMPA -, hem pogut menjar castanyes torrades i calentetes i els panellets.

Hem acabat la tarda, fent jocs tradicionals: la xarranca, el joc del mocador, el joc dels números, circuit de cèrcols. Ha estat molt divertit.

FOTOS CASTANYADA

Gràcies a tots i totes per acompanyar-nos.