CELEBREM LA CASTANYADA

A l’escola vetllem per aquelles festes que arrelen la celebració al calendari i a la tradició per fer-nos sentir connectats amb la terra i el nostre entorn. Per això hem recuperat una de les nostres tradicions i hem fet panellets: la recepta, els ingredients,.. els manipulem i preparem un dolç acompanyament a les castanyes torrades.

Ha estat un dia en què grans i petits ens hem unit per treballar i donar valor a la natura i a tot el que ens aporta.

Per la tarda,… quatre propostes relacionades amb els elements que ens van ajudar a donar la benvinguda a la tardor:

Terra: Plantem amb amor, cuidant una petita llavor que esdevindrà màgica quan germini.

Aire: Respiracions conscients, ens aturem i relaxem. Ens cuidem i escoltem.

Aigua: Un conte sensorial ha  donan valor a l’aigua i ens ha regalat moments per despertar els nostres sentits.:.   Gràcies a “La granota que va anar en búsqueda de l’aigua”.

Foc: element poderòs i amb molta força. Tot i que de vegades pot esdevenir destrucció, de vegades ens aporta llum, escalfor i energia.

Si voleu veure alguns dels moments viscults, cliqueu aquí.

Ha estat un dia molt nostre, on hem fet Comunitat teixint, poc a poc, un vincle sincer i amable.