Benvinguda a l’escola

Benvinguts a l’Escola!

La nostra mascota de la biblioteca, la Goteta, ens ha rebut entre abraçades i petons.

Un cop deixades les motxilles a l’aula ens hem reunit al centre del pati on hem començat la dinàmica de benvinguda d’aquest nou curs. Hem participat en tres tallers, que en grups heterogenis, ens han ajudat a donar color al nostre pati i a iniciar aquest camí que farem plegats al llarg de tot el curs.

A través del treball en equip hem arribat a un objectiu comú i molt bonic, els mandales. Amb pintures, pedres i bona imaginació, hem creat animalets del nostre entorn. Seran el respecte, la diferència i la convivència que ens faran créixer. En parelles i buscant aquella emoció, paraula o desig que ens fa sentir l’escola, hem escrit paraules que guarniran el pati.

Tot plegat un conjunt de símbols que ens recordaran la l’harmonia del primer dia.

Comença un nou curs i estem segurs que serà un curs agradable, divertit i ple d’interessants aprenentatges i de dolços moments.

Aquest curs l’iniciem creant entre tots un camí.

FOTOGRAFIES