AULA VIRTUAL DEL MAGCONTACONTES

Des del tram d’infantil hem creat l’aula virtual per tal que des de les vostres cases gaudiu dels contes que s’expliquen a l’escola. D’aquesta manera també podreu veure els vostres fills i filles escoltant i participant de les fantàstiques històries que ens ha explicat el Mag Contacontes.

Així mateix, us animem que interactueu a l’aula virtual amb la companyia dels vostres fills i filles. Per fer-ho, cliqueu sobre l’enllaç de l’aula virtual. Un cop tingueu l’aula virtual oberta, cliqueu damunt dels contes que trobareu a la pissarra i un cop obert el conte, clicant sobre el títol podreu llegir un breu resum del conte.

Esperem que us agradi !!!

Cliqueu aquí si voleu veure més fotos.