Audició al teatre l’Amistat

El passat 27 de febrer, la classe de cicle inicial de l’escola Sant Roc, va anar al Teatre l’Amistat de Mollerussa. Vam escoltar una audició de l’escola de música de Mollerussa. A l’acte hi van anar nens i nenes d’altres escoles del Pla d’Urgell.
Vam escoltar una orquestra formada per nens i nenes de l’escola de música, que ens van explicar les famílies d’instruments, com la de corda fregada, vent i percussió. Mentre tocaven, el director de l’orquestra, ens va demanar la nostra ajuda per a picar de mans. Van tocar una peça de Haëndel, un cha –cha–cha i un tango.

Podem dir que ens va agradar molt perquè ho van fer i preparar molt bé.

fotos sortida Mollerussa

La classe de TV Sant Roc.