Aprenem matemàtiques amb Innovamat

Aquest curs l’alumnat de cicle mitjà ens hem aventurat amb Innovamat. Una nova manera d’aprendre, sense mecanització, amb reptes vivencials, manipulant i desenvolupant estratègies per aprendre nous conceptes matemàtics.

Aquesta setmana hem treballat la numeració romana amb la finalitat de donar a conèixer que els nombres no sempre s’han escrit com ho fem avui en dia. Així doncs, entre tots hem descobert com s’escriuen aquests nombres i el resultat ha estat excel·lent, ja en som uns grans experts!

Clicant aquí podreu veure tot de fotografies on l’alumnat manipula material per aprendre els nombres romans.