25N DIA INTERNACIONAL DE L´ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

Avui els alumnes de l´escola Espígol hem treballat a l´aula el dia internacional per l´eliminació de la violència de gènere.

Primer hem preguntat que en sabíem sobre el 25N, després hem estat parlat del RESPECTE entre uns/unes i altres. Posteriorment  hem vist un video del “gest en contra de la violència de gènere”, n´hem parlat.

A continuació hem escoltat la cançó de l´Anna Marz “MUJERES”. Hem treballat la lletra de la música.

I finalment hem sortit al pati ha escenificar el gest en contra de la violència de gènere.

VIDEO: