ANIMACIÓ A LA LECTURA

El proper divendres dia 29 d’abril celebrarem la diada de l’Animació a la lectura. Durant tot el dia es faran activitats relacionades amb la màgia de llegir i compartirem bonics moments.

Pel matí ens REtrobarem amb els nostres companys de l’escola Espígol de Tornabous, després d’un temps distanciats per la pandèmia. Estem tots i totes molt contents i contentes per recuperar aquest contacte. Compartirem amb ells i elles el matí i treballarem junts l’autor Roald Dahl. Junts començarem a establir vincles per trobar-nos en les sortides i colònies d’aquest tercer trimestre.

Per la tarda, ja només els infants i joves de l’escola Sant Roc, després de dinar al pati de la nostra escola, farem un passeig literari per diferents racons del nostre poble on anirem descobrint contes i històries explicades per alguns voluntaris de la nostra escola.

“Un cop has après a llegir, seràs lliure per sempre”, Frederick Douglass