Anem al parc de trànsit (sortida de ZER)

Aquest dilluns l’alumnat de cicle mitjà de les escoles de Tornabous i Barbens hem fet una sortida al parc de trànsit a Bellpuig. En aquest hem simulat que érem vianants i també conductors de bicicletes. Hem après què volen dir els diferents senyals de trànsit que ens trobem al carrer i la importància de respectar-los. La finalitat de l’activitat és manternir unes relacions de convivència ordenada, solidària, responsable i de respecte mutu amb la societat que convivim. Així mateix, volem aconseguir reduir la taxa d’accidents viaris.

Ha sigut una experiència molt enriquidora per nosaltres, ens ho hem passat molt bé!

Clicant aquí podreu veure un recull de fotografies, esperem que us agradin!

Els alumnes de cicle mitjà