PROJECTE EL PARC DEL REGUER

L´Ajuntament, juntament amb el suport del “Nando” voluntari del poble expert en aus, han iniciat el projecte “El Parc del Reguer”. Aquest projecte té per objectiu acostar el món dels ocells i alhora la natura a l´escola.

Per això dijous a la tarda els alumnes de Cicle Inicial i Mitjà vam anar al Reguer i es vam trobar amb el Nando, ja ens esperava preparat per explicar-nos quines aus són les que visiten el Reguer. Després vam obrir les caixes niu que havíem posar el curs passat per observar-ne la hivernació. Tot seguit els alumnes vam apadriner diverses caixes niu i vam poder acompanyar al Nando com anava penjant-les.

Ara haurem d´esperar com les aus venen a omplir aquestes caixes  i així podrem fer-ne el seu seguiment.

Estem impacients per quan ens tornarà a citar el Nando al Reguer per poder-ne fer el seguiment. I veure el gran treballant que està elaborant els alumnes de cicle superior.

MOLTES GRÀCIES NANDO!