Sortida al Bullidor

El divendres passat els/les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam fer una visita al Bullidor. Va ser una sortida molt enriquidora ja que els nens i nenes de 5è i 6è van fer de guies als altres alumnes i mestres. Durant el trajecte es van fer 6 parades on, en petits grups, ens van explicar diferents coses, com ara: el funcionament de la bàscula del poble, la sèquia del canal d’Urgell, els diferents conreus que hi ha, el Pilar d’Almenara, la Serra del Montsec i el Bullidor. Un cop allí, els alumnes de Cicle Mitjà ens van fer de monitors i ens van mostrar diferents jocs on petits i grans vam divertir-nos molt.

Aquí us deixem un recull de fotos d’aquesta genial sortida!

ÀLBUM FOTOS

1. Gabriela

Va estar molt bé fer aquesta sortida perquè aprenem moltes més coses d’una altra manera.
    I així nosaltres fem de senyoretes i mestres, i expliquem la història d’aquest recorregut!???