RESIDUS

L’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola Sant Roc, ha realitzat un taller d’allò més interessant, ELS RESIDUS.

Gràcies a aquest taller hem pogut aprofundir en l’origen dels materials que utilitzem diariament. Ens ha sorprès molt la quantitat de productes que provenen del pretolí i la necessitat de reciclar per poder donar una segona vida als objectes, però sobretot hem parlat de reutilitzat!

És per això, que els infants han marxat a casa amb un BOC and ROLL, una gran idea per poder envolicar l’entrepà i ensenyar als infants a reutilitzar. Son molt conscient del perill dels productes d’un sol ús, però cal ensenyar-los les alternatives.