NOVES PROPOSTES AL “JO US EXPLICO”

Amb el principal objectiu de treballar l’expressió oral, els alumnes de cicle superior de l’escola sant Roc han presentat diversos temes em el projecte “Jo us explico”.
La temàtica ha estat variada, així l’Ayanne i la Marta han fet una recerca sobre alguns dels músics americans que més han influenciat en la música actual; l’Abril ha parlat de diferents modalitats de balls, i l’Ares i la Júlia han fet una presentació sobre el ball flamenc. L’Ian, la Maoual i el Marc han explicat l’origen d’algunes festes d’arreu del món. L’Abdessamad i el Nil han indagat en el coneixement dels animals prehistòrics i, per acabar, la Maimune i l’Aroa han realitzat una presentació sobre animals fantàstics.