CELEBREM SANT JORDI A L’ESCOLA SANT ROC

Enguany sant Jordi s’escau en dissabte, tot i això a l’escola hem celebrat aquesta diada amb activitats diverses.
Cada grup ha fet una postal molt original, tot combinant material reciclat i material de plàstica. A més a més, i com cada any, els alumnes de cicle superior han venut llibres, roses i plantes durant el divendres al matí.
Els mestres han llegit poemes en un especial “Jo us llegeixo” i les nenes i nens d’infantil han treballat la llegenda de sant Jordi a partir d’una representació de titelles i de la seva pròpia.

1. Gabriela Sanahuja Oliver

Va estar molt bé fer la rosa amb la senyoreta i vam reaprofitar caixes d’ous per no tirar-les.
    Vaig gaudir molt fent aquella rosa de Sant Jordi i la cartolina em va semblar que representava un “llibre”.