DIA MUNDIAL DE LA CIÈNCIA

El passat 16 de novembre a l’escola Espígol de Tornabous vam celebrar el Dia Mundial de la Ciència. Van venir els nostres companys i companyes de l’escola Sant Roc de Barbens i vam aprofitar el màxim el dia per aprendre curiositats  i viure noves experiències tots junts.

Al mati vam experimentar amb uns tallers molt interessants sobre l’ADN entre molts d’altres dinamitzats per professionals que es dediquen en aquest món tant curiós i apassionant i també vam conèixer la vida d’un científic lleidatà que investigava l’orígen de la vida a la Terra, en Joan Oró. A l’hora de dinar vam poder gaudir de les instal.lacions esportives de Tornabous. A la tarda vam fer una excurcioneta tots junts, on per grups vam fer fotos al Plataner Monumental que tenim prop del poble i que en aquesta època de l’any veure’l és espectacular amb la gran varietat de colors que ens mostra.

Vam passar un dia ple d’emocions i retrobaments que esperem repetir ben aviat!

Recull d’imatges

Dia Mundial de la Ciència