Busquem la Persona TÍPICA de l’escola.

Durant la Setmana Cultural a l’escola vam dur a terme un Projecte d’Estadística “Busquem la Persona TÍPICA de l’escola”, hi van participar tots els nens des de P1 fins a 6è. El projecte consistia a establir 4 paràmetres i veure qui els complia. La persona o les persones típiques de l’escola són aquelles que estan a les franges més nombroses de cada un dels 4 ítems seleccionats.
Els nens de P5 van buscar si hi havia més nens/es que portaven ulleres o que no.
Els nens de 1r buscaven si a l’escola hi havia més nens o nenes.
Els nens de 2n buscaven el color preferit.
El C. Mitjà van preguntar de quina manera arribaven els nens/es al matí a l’escola? i a més a més van preparar totes les gràfiques i els espais per a exposar els resultats.
Els nens de C. Superior van recollir totes les taules de freqüència i amb l’Excel van elaborar els gràfics de sectors.

Al final el nen/a tipus de la nostra escola és “Un nen que no porta ulleres, que li agrada el color vermell i al matí ve amb cotxe a l’escola”.

ALBUM DE FOTOS

1. Maria i Laia Casanovas Rius

Nosaltres pensàvem que seria una nena, però al final va ser un nen. Ens ho vam passar molt bé preparant-ho i és una manera molt divertida de fer matemàtiques.