El nostre nom. Qui som?

Durant tot el trimestre hem estat descobrint el significat del nostre nom, identificant-nos amb ell i amb les nostres arrels, la nostra família.

Ens deixem portar per la música d’Ekaterina Shelehova i plasmem de forma artística tot allò que ens suggereixen els sons de les lletres del nostre nom…

Donem gràcies per aquest nom que ens diferència dels altres, per les seves lletres, la seva música, els sentiments que ens provoca i com ens fa sentir dir-nos així.

Compartim algunes imatges de l’activitat.

 

Moments de complicitat i creixença.

Iniciem l’apadrinament lector.

Temps de creixença, acompanyament, cura, modelatge i complicitat. Enriquiment i aprenentatge de grans a petits i de petits a grans.

Que bonic és compartir instants per gaudir la sel.lecció llibres que ens preparen les biblioteques públiques…

Si voleu veure un petit recull de fotos, feu click aquí.

Tots i totes podem llegir partitures!

Està clar que a l’escola no formem músics professionals, però això no vol dir que no puguem llegir partitures! Gràcies a instruments com els Boomwhackers i les campanetes, podem instrumentar cançons de manera col·lectiva. Aquesta pràctica ens permet aprendre a coordinar-nos, cooperar, mantindre la nostra atenció més temps, ser més autònoms… I a més, es pot dur a terme a qualsevol edat! Feu un cop d’ull a les fotografies:

Espígol

Sant Roc