L’Art de l’expressió

Els alumnes de Trams Grans i trams mitjans han tancat el projecte “L’Art de l’expressió” de la millor manera possible: convertint-se en actors i actrius!

Com a resultat de tot el que han après sobre el cos, la veu i les emocions, han representat dues obres de teatre al cinema Flotats. “Quin cap tenim” els trams grans i “El somni del petit Turquesa” els trams mitjans. Han treballat en equip, han assajat, han perdut la vergonya i han preparat personatges i decorats, el resultat han estat dues funcions fantàstiques, plenes de talent, riures i molta creativitat.

Moltes felicitats a tots els artistes pel vostre esforç i dedicació i a les mestres que heu pilotat aquest projecte. Ens heu fet gaudir de la màgia del teatre!

Quin cap tenim!

El somni del Petit Turquesa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>