Tanquem un curs ple de vida a l’Espígolet✨

Acabem el curs amb el cor ben ple❣. Aquests últims dies han estat molt especials, plens d’emocions, de vivències i de moments compartits que ens quedaran per sempre al record😊.

Dilluns vam enllestir els últims detalls, i dimarts vam gaudir d’una festa de l’aigua ben divertida i refrescant amb tots els infants de la Llar i d’Infantil💦.
➡Podeu veure les fotos clicant en aquest enllaç.

Dijous, els més grans vam participar a la trobada de la ZER, i divendres tota l’escola vam acomiadar els de sisè i vam donar la benvinguda a la Cloe, en Joseangel i la Wiam a l’escola dels grans. Ha estat el seu últim any a l’Espigolet i els trobarem molt a faltar💞… però estem segures i segurs que portareu sempre dins vostre una miqueta d’Espigolet. 🌟

Després, els infants de primària ens van sorprendre amb uns espectacles – quins artistes! – que ens van fer passar una estona d’allò més divertida. I per acabar, de tornada a l’Espigolet, ho vam celebrar amb un pica-pica ben deliciós, compartint les últimes estones del curs plegats🥰.
➡Podeu veure les fotos clicant en aquest enllaç.

Gràcies per aquest curs tan bonic. A l’Espígolet 💜 creixem jugant, estimant i compartint vida.
Bon estiu a tothom! ☀️

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>