Patijoc CM 2024

El dilluns, 13 de maig, l’alumnat de 3r i 4t de la ZER Ribera d’Ebre Nord, es va retrobar al camp de futbol de Flix amb els companys i companyes de les altres escoles de la comarca de la Ribera d’Ebre.

Una jornada tranquil·la i divertida, en la que per primer cop, abans de començar a jugar, es van realitzar cercles de paraula per presentar-se i conèixer els que formaven part del grup de joc.

Els monitors van facilitar el bon funcionament i es van mostrar implicats en tot moment creant molt bon ambient.

Un dia inoblidable, en el que es va  compartir el joc i les danses al camp, els àpats i gelat a la grada i una remullada que l’organització va oferir ficant en marxa els aspersors del camp de futbol i tant es va agraïr.