Via Verda 2024

El dijous, 23 de maig, l’alumnat de 5è i 6è de la ZER Ribera d’Ebre Nord, ens vam retrobar a la Via Verda.

Com solem fer cada any, iniciem el trajecte a l’estació vella de tren d’Horta de Sant Joan.

Aquest cop, després d’esmorzar vam deixar les motxilles al remolc i ben lleugers vam començar la ruta ben afilerats, mantenint la distància de seguretat.

Durant el recorregut anàvem realitzant petites parades per reagrupar-nos i hidratar-nos i s’anava escoltant: “túnel!”, “piló!”, aquestes són les paraules clau durant el recorregut per estar atents als llocs que hem d’estar més presents.

Un cop a la Fontcalda, ja teniem ganes de refrescar-nos a les seves aigües i dinar amb tranquil·lita al seu magnífic entorn natural.

Una vegada incorporats al camí de la via verda, la diversitat del paratge en va acompanyar fins al final del trajecte, l’estació vella de Benifallet. Allí ja ens estava esperant el Minibus, i un cop les bicicletes van estar carregades al remolc, vam tornar agraïts de l’experiència a les escoles.

Com sempre, una molt bona oportunitat per perdre la por a la foscor i practicar la cooperació!