CONCURS OLI SIURANA

Aquest matí hem rebut a l’escola  a la nostra alumna Carla que venia amb quin somriure d’orella a orella. Ahir a la tarda va assistir com a finalista a l’acte d’entrega de premis del concurs de dibuixos i receptes Mirades Siurana a Reus. Va ser escollida guanyadora de la seva categoria al concurs de receptes! Enhorabona Carla! Va rebre un diploma, garrafes d’oli Siurana, un kit de rebosteria i…. l’oportunitat d’anar a l’escola d’Hoteleria i turisme de Cambrils a elaborar i tastar la seva recepta guanyadora: Gambes “al ajillo”!!!!